Rehab pa Koh Lanta

Just nu bor vi som sagt pa Nakara Longbeach Resort har pa Koh Lanta. Vi har bott har nu i tva natter men imorgon bitti aker vi vidare mot on Koh Lipe. Har pa Koh Lanta har vi bara tagit det lugnt, badat i havet & poolen, tagit massage och atit mat.
Imorgon blir vi upphamtade med bil for att sedan ta en farga over till fastlandet och sedan ner mot Koh Lipe. Varat mal nu ar Malysia, det ar valdigt langt dit sa vi maste stanna pa en del stallen pa vagen.Efter Koh Lipe blir det Langkawi och sen vet vi inte riktigt.. Kanske KL direkt efter.

I byggnaden till hoger ater vi frukost.

Sahar ser varan bungalow ut!


vilar lite vid en av hotellets tre pooler..

Vi var,som vi skrivit tidigare,pa en battur fran phiphi forra veckan.Vi besokte bla Maya bay (fran The Beach, filmen)VI har en massa fina bilder men om inte internet vore sa segt skulle ni fa se mer!

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Nasser Salamati

Hej Sara

Hoppas att allt är bra med dig och din kompis och ni har roligt. Här är kallt och mörkt. men idag hade jag jätte rloigt med Eva lena och åke, först var vi på marknaden och sen åt vi jätte god mat på grekiska och pratade om dig också. Du har världens bästa föräldrar .jätte fina bilder på er. njut av varje dag, kollar sidan då och då.

Hälsningar och stor kram

Nasser

2011-01-28 @ 21:06:16
Postat av: Anonym

Hej på er! Det låter helt underbart att luffa runt till olika öar. Det verkar vara en fin resort ni bor på, något för mamma och mig när nästa vinter faller på. Vi var på hindersmässan igår och mamma köpte 1 kg godis!! Det kommer att finnas kvar i mars när ni kommer hem.

Puss o kram Pappa

2011-01-29 @ 11:49:04
URL: http://theasiatrip.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej Nasser! Vad kul att du kollade in har :)jag vet, jag tror jag har varldens basta foraldrar!! nar jag kommer hem far du komma hem till oss och ata middag!



Pappa: svenskt godis vore inte fel, fast mest av allt saknar jag din mat! & er! just nu ar allt lite morkt, ingenstans att bo inatt inga bankomater pa on, det ar inte lite ljust.. menmen, stranden har pa koh lipe ar iallafall fin :) Puss & kram!

2011-01-29 @ 13:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0