Jag har ångest

Ja det är sant.. Men det är inte för resan jag har ångest utan för packningen.

Jag kan verkligen se framför mig hur jag lägger fram allt jag vill ta med mig. Det är egentligen lite för mycket, men jag vill inte ta bort något, i stället kommer jag bara på mer och mer saker som jag behöver ha med. Jag försöker trycka ner sakerna i väskan, försöker vika om plaggen, men det går ändå inte att stänga väskan. Jag blir arg och trycker ner allt som en stor klump. Har jag då en ryggsäck kan ni ju tänka er hur det kommer vara när jag vill ha upp en specifik sak.. Jag är ganska dålig på det där med att bara packa ner det nödvändigaste.

Nej, det får bli resväska och bara det nödvändigaste ska med, knappt det. Saknas något får det införskaffas på plats.. Det blir nog bra det här!

/ Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0