uppdatering fran siam clinic

hejhej!

Precis som maria skrev igar sa blev jag sjuk under torsdags natten och imorse nar jag vaknade (har dock varit vaken fran och till hela natten) madde jag verkligen inte bra. Jag var uttorkad, har inte ens fatt behalla vatten, och madde daligt. Jag blev hamtad av en lakare och skjutsad in till Haad Rin till deras klinik, det ar ungefar som ett litet sjukhus. Det ar ingen som vet varfor eller av vad jag blev sjuk, de har skickat blodprov och sa till ett storre sjukhus for analys sa jag far svar imorgon. Alla har ar jattetrevliga och jag har haft sallskap av sjuka australienare & engelsman idag! Idag har jag fatt dropp och atit lite, fick behalla allt! Det trakiga ar att jag missar full moon party.. maria ska kanske ga enda med nagra vi traffat har :) jag maste dock stanna kvar har over natten.

Nu vet ni hur laget ar. Men jag ar pa battringsvagen sa forhoppningsvis ar jag frisk imorgon! Hoppas ni har det bra dar hemma i kylan!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Krya på dig Sara! Och ta det lungt Maria!

Saknar!! Maggan hälsar till er :) Vi sittter hos dom o tittar på bloggen! :) Puss <3

2011-02-19 @ 19:57:08
Postat av: Josefin Posse

usch då, krya på dig Sara! hoppas ni har det kul annars! :)

2011-02-20 @ 00:25:50
URL: http://josefiinposse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0