Siam Clinic och Full Moon Party

Nu har Sara varit pa kliniken i tva natter. Hon madde bra nar jag kom hit formiddags och bade hon och jag trodde att hon skulle fa aka hem, men tyvarr blev hon samre i gen. Hon har bakterier i magen som troligen kommer fran vatten/is. Tanken var att aka tillbaka till Koh Samui i morgon men vet inte om vi kommer kunna gora det.

Jag forsoker gora det basta av situationen. Har varit har pa kliniken med Sara valdigt mycket men har forsokt att gora annat ocksa som att bada, idag ar det dock ganska daligt vader. Den 19e, alltsa i forrgar, var det Full Moon Party. Stackars Sara som hade sett framemot det sa mycket missade det eftersom hon var har pa kliniken, men jag gick med tva engelska tjejer som vi larde kanna har. Full Moon var galet och det var sa sjukt mycket folk, men det var valdigt roligt (aven om det kanske ar lite overskattat).

Jag uppdaterar mer om hur Sara mar senare eller imorgon! puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0