Koh Phangan

Hejhej! Igar kom vi till Koh Phangan, som vanligt var det lite sorgligt att aka vidare fran det stalle som borjat kannas som hemma. Vi bokade hotell nar vi var pa Koh Samui for vi var radda att det skulle vara fullbokat overallt eftersom fullmoon ar imorgon. Vi blev forst lite besvikna nar vi insag att vi hade bokat ett hotel som ligger ute i ingenstanns (ca 5 min med taxi eller 15 min till fots fran stan) men nar vi sag hotellt kandes det bra anda, det ar jattefint har!!

I Onsdags var vi pa en tur runt on (Koh Samui) dar vi fick se bla Big Buddha, ons hogsta vattenfall och en viewpoint.

Viewpoint

Grandpa rock

Mummified Monk (med raybans)

ons hogsta vattenfall (Namuang, 80m)


Big Buddha






Som sagt kom vi till Koh Phangan igar, vi bor pa ett stalle som heter Blue Hill Resort.

sahar ser vart rum ut

Utsikten!


Nar vi antligen kannde oss helt friska bada tva vaknade Sara idag och var dalig i magen. Ni behover inte vara oroliga, det ar okej med henne, hoppas bara att det inte bli langvarit!

Puss och Kram!

Kommentarer
Postat av: Mona

Vilken utsikt! Skulle inte ha något emot att vara där. Jag är så trött på vintern. Jag överförde pengar och har kollat att de gått in på rätt konto. Hoppas Sara mår bättre nu.

/Mona/

2011-02-18 @ 13:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0