Koh Mook

Hejhej!

Just nu befinner vi oss pa on Koh Mook, ligger ganska nara Koh Lanta. Det blev lite andrade planer med tanke pa att vi skulle akt till on Koh Samui i mondags egentligen, som vi skrev pa bloggen. Vi pratade med lite folk och foljde aven vaderprognosen och det har varit regn ett bra tag nu pa Koh Samui sa vi struntar att aka dit, eller sa kanske vi aker dit nar vi ar klara har.. Just nu ar allt lite oklart, vi ska checka ut imorgon men inatt vaknade Maria och var magsjuk/matforgiftad, ni kan vara lugna dar hemma, hon mar battre nu. Sa vi far se om vi orkar med en resdag imorgon eller om vi stannar kvar.

Koh Mook blev inte riktigt som vi tankt oss och vi har mest langtat tillbaka till paradison Lipe. Har pa on finns ca 10 resorter, tva dykklubbar och kanske tva affarer. Sjalva stan ligger belaget i ett trask ungefar 3,5 km harifran dar vi bor pa on. Vi gick dit igar och herregud vilken lukt! Alla hus ar belagna pa palar ovanfor sjalva trasket..



Sahar ser varan bungalow ut nu, vi bor pa Charlies Beach Resort.

har bor lokalbefolkningen.. pa polar over ett trask. Igar tog vi en promenad over on och tillbaka for att se hur stan sag ut & om vi kunde shoppa nogot. Det fanns en affar.

Kontrasterna pa on ar stora!! Igar at vi lunch pa en lyxresort pa andra sidan on.



Igar kvall satt vi pa stranden tills det blev solnedgang!

Gud vad segt det har internet ar!! Nar vi akt fran on ska ni fa mer bilder fran "stan" och varan utflyckt! Nu ska jag titta till Maria och se om hon ar sugen pa lite frukost. Hoppas ni har det kanon dar hemma. Puss & Kram!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Krya på dig Maria! Drick mycket vatten och ta det lungt :) saknar dig! Puss o Kram!

2011-02-09 @ 12:21:46
Postat av: Åke

Hej, idag snöar det här efter att vi har haft riktigt fina dagar med vårvärme men nu kärvar det till sig verkar det som. Hoppas Maria har återhämtat sig efter magsjukan. Nästa vecka åker jag till Italien men kan följa er därifrån om jag letar upp något internetcafe. Jag får lite värme där, inte som ni, ca 15 grader och sol i början på nästa vecka, det ser jag fram emot.

Ha det så bra/ Åke

2011-02-10 @ 10:20:36
URL: http://theasiatrip.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack! Det ar bra med mig nu, madde skit ett tag men det gick over snabbt. saknar dig. puss <3

2011-02-10 @ 12:04:17
Postat av: Sofia

Vad skönt! Tycker att det räcker med åkommor o krämpor nu! :p jag ska hälsa från Koffe! Puss puss <3

2011-02-10 @ 19:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0